marlenejoyce.reismee.nl

27 en 28 july

27 july


Vandaag begon ik lekker om 12.40 uur. Ik kon lekker uitslapen, al tans niet tot heel laat want het ontbijt sluit al om 08.00 use ( iets minder leuk) na het ontbijt ging ik me koffer alvast inpakken. Want vrijdag gaat dat mij niet meer lukken omdat te doen.

Om 15.30 uur was ik klaar met school. Na school gingen we the freedom trail lopen. Dat is een rode lijn, die langs alle belangrijke/bijzonderen gebouwen/monumenten komt in Boston. Dit was erg leuk om te doen. Tussen door hebben we ook nog ergens gegeten.

Rond 22.00 use gingeb we naar een party dat was wel grappig.

Rond 02.00 uur lach ik lekker in mijn bedje.


28 july,


Vandaag is het mijn laatste dag hier op de campus in Boston.

Ik moest lekker vroeg beginnen vandaag al om 08.10 uur.

Om 14.00 uur was ik klaar met school. Na school ben ik nog even naar de target gegaan.

Rond 18.30 uur hebben we ons certificaat opgehaald.

Rond 19.00 zijn we wezen eten in de stad dat was erg gezellig.

Rond 02.00uur gingen we slapen.


Dit waren mijn blogs over Boston.

Ik heb het super leuk gehad en veel dingen geleerd.


En morgen naar New York!!

Reacties

Reacties

Pake en Ytje

Ha lieve Marleen, nog ff en dan ga je weer terug. Ook weer fijn toch? New York vind je vast ook prachtig! Pake en Ytje wensen je nog een paar fijne dagen toe en een heel goede terug vlucht. We zijn erg benieuwd naar de verhalen en foto's. Knuffel van ons beide.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!