marlenejoyce.reismee.nl

Welkom op mijn reisblog

Hi,

Welkom op mijn reisblog.

Dé plaats om op de hoogte te blijven van al mijn avonturen en ervaringen tijdens mijn taalreis in Boston.

Vanaf vrijdag zal ik proberen om elke dag een nieuw verhaal te plaatsen. Via de kaart weet je altijd precise waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Wil je automatische een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.


Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter.


Liefs

Marleen

Reacties

Reacties

Pake

Lieve Marleen,
Heel veel plezier en ik hoop dat je veel engels spreekt, want dat is het uiteindelijke doel.
Groetjes pake en pas goed op je zelf en je vriendinnetje

Jolanda

Lekker bijkomen van je/jullie vlucht en dan heel veel plezier in Boston. Veel leuke dingen doen en zien en vooral lekker genieten van jullie avontuur! Dikke knuffel!?❤

Ps: wat heb je toch een lieve en hippe Pake ?❤

Mama papa en Tim me en Thijs

Lieve Marleen en Danique.
Fijn dat jullie veilig aan gekomen zijn op jullie logeer adres. Geniet van jullie weekend daar. En maandag mogen jullie aan de slag.. Heel veel succes daar maar vooral veel plezier geniet samen. Heel veel liefs van Papa en Mama Tim me en Thijs

Judith en cornuiten

Ha Marleen,
? Leuk dat ik je zo kan volgen via je reisblog! Ziet er mooi uit. Ik hoop dat het een te gekke tijd voor jullie gaat worden in Amerika. Lekker genieten daar! Heb al wat foto's gezien. Dat ontbijt zag er overheerlijk uit?? Succes en heel veel plezier! Doeg?

Ytje

Wat spannend allemaal Marleen. Een hele ervaring. Nu gaat het echte werk dus beginnen. Veel succes en als je straks terug bent denk je in het Engels. Ik ben stinkerd jaloers op je. Lfs

Opa en oma

Lieve Marleen, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en zoveel leuke dingen doet. Helaas geen foto's maar die zien we later wel of we gaan zelf even kijken. Maar hoe gaat het met de studie? Daar hoor ik niets van en dat was toch eigenlijk het doel van de reis. Geniet van alles wat je daar doet en ziet. Groetjes uit Sneek.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!