marlenejoyce.reismee.nl

21, 22 en 23 july

21 July,

Vandaag begon ik om 08.10 uur met school tot 14.00 uur. Vandaag was het field dat dat was erg leuk er waren allemaal leuke dingen wat je kon doen, er was een stormbaan, je kon suikerspin maken, ijs halen en nog veel meer leuke dingen. Rond 17.00 uur ging ik met 2 Nederlanders naar de stad (het was voor hun de laatste dag in Boston) in de stad hebben we lekker gegeten bij shake sack (soort MacDonald)

22 July,

Heerlijk we hebben uitgeslapen tot 10.00 uur.

Rond 13.00 uur gingen we naar Harverd om daar te gaan kanoën, dat was super leuk om te doen. Daarna zijn we nog even de stad in geweest en zijn we weer naar de campus gegaan. We lagen lekker optijd in bed heerlijk.

23 july,

De wekker ging vandaag om 08.00 uur, want om 10.00 vertrok de bus naar de shopping outlet. Whoop whoop ben los gegaan bij de levi's store. Rond 17.00 uur zijn we weer terug gegaan naar de campus. Rond 18.15 waren we weer op de camyypus, gelijk eten want het restaurant ging al om 18.45 uur dicht. Na het eten zijn we wezen kaarten (helaas heb ik verloren) na het kaarten zijn we gaan tafeltennissen. Rond 22.00 uur lagen we op bed.

Judith en Kornuiten

Dat klinkt erg leuk, dat shoppen in de Levi store! Misschien moeten jullie een heel jaar naarAmerika gaan, lijkt me net wat. Je klinkt zo enthousiast Marleen. De tijd zal wel voorbij vliegen. Een prachtige ervaring! Hier is alles nog echt Hollands hoor Marleen. Harde wind, regelmatig een bui en Jurjen is nu aan het werk bij Albert H. Ben je al wat gewend aan de grote porties eten? Gebrek aan lekkere groente? Of valt dat mee. Heb altijd het idee van Amerikanen dat ze geen groente lusten. Veel plezier nog en toi toi toi van Judith en Kornuiten.

Jolanda

Hahaha je zorgt dat je de meest belangrijke dingen doet! Shoppen! ??? Je vertelt het echt super grappig allemaal. ?? Geniet nog ff de laatste dagen en goede reis weer terug! ❤❤