marlenejoyce.reismee.nl

17, 18 en 19 July

hi hoi,

Maandag moest ik om 08.10 uur in de les zijn. Ik vond het erg vroeg want de vorige avond waren we laat thuis van het tripje.

Eenmaal op school, bleek dat alle lessen van mij kwamen te vervallen. Ik kon gewoon uitslapen (grr). De lessen vielen uit omdat we vandaag met de klas een tour kregen door de public library en later de dag gingen we ook met de klas in the swan boat door the public garden.

Yes, in de avond gingen we dan eindelijk naar de Red Sox game (honkbal), hier keek ik al een hele tijd naar uit. Dit was zo super gaaf om te zien. En de sfeer GEWELDIG. Helaas hebben ze wel verloren met 4-3. Als aandenken van de game heb ik nog een Red Sox cap gekocht :)

Rond 22.30uur was de wedstrijd afgelopen en gingen we weer naar huis.


18 july,


Vandaag begon ik om 09.40 uur met conversation group. Ik had vandaag tot 17.00 uur les. Na school zijn Danique en ik naar het centrum gegaan. Het plan was om optijd te gaan slapen, maar helaas. Er waren te leuke winkels (hihi)

Rond 22.00 uur waren we op de campus. Nog even gepraat met anderen, douchen en rond 23.00 uur ging het licht uit.


19 july


Vandaag moest ik om 08.10 uur op school zijn. Ik had maar 3 les uurtjes dus ik was al lekker om 14.00 uur klaar.

Na school waren er een activities. Ik was van plan om te gaan volleyballen, maar helaas dat ging niet door. Te weinig mensen hadden zich aangemeld. Dus toen ben ik braaf met de klas huiswerken gaan maken. (haha)

Om 17.15 uur zijn we met een groep Nederlanders naar de target gegaan, daar heb ik al wat school spullen gekocht voor volgend schooljaar. Oja we hebben ook een race gehouden in the target met de winkelkarretjes (haha) dat was erg leuk, Ik heb alleen wel verloren.

Na het avond eten zijn we weer naar de Campus gegaan.


De tijd gaat hier zo snel. Volgende week alweer de laatste les week. Echt jammer

Reacties

Reacties

Jolanda

Hahaha ik zie het allemaal voor me. Wat heb je het leuk!

Liefs, Jolanda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!