marlenejoyce.reismee.nl

9 en 10 july

Hi,

Vandaag kon ik eindelijk een beetje door slapen, geen last van tijdverschil (yes)

We hadden een heerlijk ontbijt van Derk en Christina. Een typisch Amerikaans ontbijt, heerlijk.

Na het ontbijt gingen we de koffer inpakken, want vandaag gingen we eindelijk naar de Campus.

Eenmaal op de campus moesten we ons aanmelden, we moesten een foto maken voor op student card. Nu ben ik een echte student in Boston (hihi)

Na de studenten kaart te hebben gekregen kwam de taxi ons ophalen. Want de hoofd campus was vol, dus moesten we naar een andere campus. Deze campus zag er erg dood uit.

Na de campus te hebben gezien zijn we met andere mensen van de hoofd campus naar het Centrum geweest dat was erg leuk. Na de stad te hebben gezien zijn we weer naar de hoofd campus gegaan daar hebben we nog even getafeltennist.

Rond 22.00 uur gingen we naar de summer resident.

10 july

Na het ontbijt en wat Nedelanders te hebben gesproken, heeft de EF staff ons opgehaald om naar de hoofd campus te gaan. Daar had iedereen een individueel gesprek met een EF staff voor het bepalen van je taalniveau. Nadat de huis regels en alle andere belangrijke dingen uitgelegd zijn, kregen we we een stads tour door Boston. Na de stads tour gingen we weer naar de Campus. Daar stond de barbecue op ons te wachten.

Tot snel

Jolanda

Klinkt goed, nu gaat t echt beginnen! Hopelijk wordt het nog leuk op jullie campus..! ?
?

Agaath

Danique en jij kunnen vast wat leven in de brouwerij maken daar op jullie campus. Veel plezier en benieuwd hoe de eerste echte lesdag zal gaan ?