marlenejoyce.reismee.nl

Trip naar Philadelphia en Washington D.C

Dag 1

Dit weekend staat een tripje gepland naar Philadelphia en Washington D.C.

Vrijdagochtend om 05.30 u vertokken we naar Philadelphia en Washington D.C. De busreis was er lang. In Philadelphia kregen we een tour door Historic Philadelphia daarna gingen we met ze allen een foto maken bij de Rockey Steps. Voordat we verder gaan reizen naar Washington D.C. hebben we nog gegeten bij de TErminal Market. Hier konden we weer even Nederlands eten krijgen. Er was namelijk een stentje met allemaal lekker nederlands eten.

Om 18.00 uur waren we in het hotel in Washington. Vanuit daar hebben we nog pizza besteld en konden we dit eten op de hotelkamer. Want iedereen was best wel moe van de busreis.

Dag 2

Om 07.30 was de wake up call/ ontbijt.

Om 09.00 uur vertrokken we naar de stad. We hebben als eerst een tour gehad langs alle monumenten, dat was erg indrukwekkend om te zien. Naar alle monumenten te hebben gezien, zijn we naar het witte huis gegaan. Wat mij opviel is dat op tv het witte huis veel groter leek dan in het echt.

12.00 uur ging we lunchen bij Union Station.

Na het lunchen kregen we vrije tijd om zelf het centrum te bezoeken. Met ons groepje zijn we naar het museum air & space geweest.

Rond 17.00 uur moesten we weer verzamelen bij de bus, nu werden we afgezet bij de Capitol. Na het zien van het Capitol werden we afgezet in Georgetown hier konden we nog shoppen en konden we avondeten.

Na het avond eten zijn we weer terug gegaan naar the Lincoln Memorial. Dit was heel mooi te zien met zonsongergang.

Om 22.00 uur waren we weer in het hotel.

Dag 3

De laatste dag in Washinton D.C.

Vandaag zijn naar Arlington Cementery geweest. Dit was er indrukwekkend om te zien. Het waren heel veel graven. Daarna zijn we nog nog naar The Iwo Jima Memorial.

Na alle hoogte punten te hebben gezien hebben we nog gegeten bij Five Guys. Om 13.00 uur werden wij weer verwacht in de bus, want de terug naar Boston stond weer gepland.

Om 22.00 uur waren we weer terug in de summer resident in Boston

Dit was echt een super leuke trip!!

Ytje

Zo...jullie hebben al heel wat gezien. Wat zal je moe zijn van zoveel belevenissen en indrukken. Fijn dat we zo mee kunnen genieten. Je moet de hartelijke groeten van Pake hebben. Hij is ook onder de indruk van je verhalen. Lfs van ons beide

mama

Hey.... Jammer dat het niet lukt om de foto's erbij te plaatsen. Want o o o. Wat is het daar mooi. Wie weet faan wij ook een keer en kun je ons daar ook eens rondleiden.?..Veel plezier. Nog. Xxx ons