marlenejoyce.reismee.nl

7 en 8 juli

Hoi,

Vrijdag om 09.00 uur ging ik dan eindelijk naar Boston. We vertrokken rond 12.00 uur naar Düsseldorf. Om 15.00 gingen we boarden en om 15.15 vertrokken we dan echt naar Boston. Na wat turbulentie waren we dan eindelijk aangekomen in Boston.

Op de luchthaven werden we door Derek (daar blijven we de eerste 2 nachten slapen voor dat we naar de campus gaan) opgehaald en werden we naar zijn huis gebracht.

Eenmaal aangekomen in het plaatsje Allston, hebben we de koffers naar de zolder gebracht en ons even opgefrist. Want de vrouw van Derk (Christina) had een lekker maaltijd voor ons klaar gemaakt. Tijdens het avond eten hebben we ook onze cadeautjes gegeven, de cadeautjes vonden ze super leuk en erg lekker. Oja ze hadden ook nog een zoontje van 1 jaar, die was erg schattig.

Na het avond eten gingen we met Christina en het zoontje (ik weet de naam even niet meer) een ijsje eten in het centrum. Christina heeft ons ook nog wat leuke plekjes laten zien in Allston.

Eenmaal weer thuis zijn we eigenlijk meteen op bed gegaan.

De volgende dag waren we al om 07.00 uur wakker (tijdverschil moet ik nog even aan wennen). Om 09.00 uur gingen we lekker buiten de deur eten. Derk gaf ons de tip om te gaan eten bij The breakfast Club. Ik had een typische Amerikaans ontbijt. Pancake met een aardbeien/mango smoothie. Na het ontbijt zijn we naar het centrum gelopen. Het centrum ziet er heel mooi uit.

Rond 15.00 uur zijn we met de taxi naar huis gegaan. We moeten nog erg wennen aan het tijdverschil. Dus eenmaal thuis zijn we lekker opbed gegaan oja ook nog even geFacetimed met papa en mama.

Dit waren mij eerste dagen in Boston.

Tot snel!!

Liefs. Marleen